Fel fel fel fel fel fel

Jag hade verkligen fel, jabbar 7 dagar i veckan i 8 timmar, ändå är det bara ett sommarjobb :o
Hela min kropp är död och jag vill bara sova och sova, men får aldrig chansen,
Idag har man varit ute med Pontus och Issa var nere och tog ut pengar för att kunna köpa cigg.
Idag har jag och mamma bråkat, även om jag inte vill bråka med henne gör vi det ändå,
jag vill säga till henne att jag älskar henne, men jag klarar det inte,
det känns konstigt men det känns som om jag är död för henne.
Igår färgade jag håret.
Det blev blonda slingor riktigt bra faktist :)
Den här dagen har inte varit den bästa var i slöta idag och tränade några ungdomar så jag fick visa mina så kallade gittar skills ;)
sen åkte vi ut till Torbjöntorp och förberede åkte hem vid 16:00, då hade jag varit där i 6 och en halv timma, lagom sleten har jag ju blivit, jobba kanske inte är min grej ?
Men jag måste så vad har jag för val ?
Hoppa av kanske ?
Nee även om det vore bäst för kroppen är det inte bäst för mig, behöver verkligen detta.
När jag bråkar med mamma är det som att få en kniv i ryggen, jag vill inte men det bara blir så.
Det är inte henne det är fel på utan mig, jag har gjort allt för att försöka lösa detta men det går inte det är omöjligt, jag vill jag vill jag vill bli älskad, älskar min familj mig ? ahh kanske eller ne det tror jag itne, eller gör dom det men inte vill säga det ?
Knappast ,, eller ?
Mitt liv är svårt, det är tufft och jobbig, ajg har hört det många gånger
'' du är stark'',''du har klarar dig så här långt du klarar det längre''
'' vi finns här för dig vad som än häder'', men va fan det är egentligen ingen som bryr sig ? eller ?
Visa det då, när jag behöver er som messt är alla borta, nästan iallafall,
ISSA du är som en ängel vad som än händer står du där, beredd att göra allt jag menar allt, utan dig hade jag aldrig klarat det så här långt jag menar det jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig jag kan säga det tusen gånger om men jag älskar dig verkligen !
Love you girl ! <3
just nu är mitt liv som en karusell det går upp och ner och upp och ner, när ska den stanna ?
När ska jag gå på den vägen jag alltid drömt om ?
livet är ett spel och det är inte bara jag som känner det men jag har fått en nitlott,
Jag vill göra saker, jag vill ha en framtid och jag vill ha en bra väg att gå men alla mina drömmar ligger i en stor svart sopsäck som jag inte kan öppna än, inte själv iaf,
gå och sova det kanske är lite bättre när man vaknar !

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Vi finns där för dej och älskar dej! Hör gärna av dej. Kram Catharina och Sven

2011-07-08 @ 22:34:41
Postat av: Malin

Livet känns väldigt hopplöst ibland, det känns inte som att man ska hitta upp ur sin svacka men (det låter gammalmodigt) men man kommer ur den, det blir bättre. För varje negativ sak som händer så blir man bara starkare och starkare, för man vet att man klarade av det. Jag lovar dig att din mamma älskar dig, Fastän det ibland kanske inte verkar så så kan jag lova dig att hon gör det. Men det är så med de man älskar på riktigt och mycket så är det också dem man bråkar väldigt mycket med, man säger saker som man menar för stunden men kanske inte en halvtimme senare.

jag och min mamma bråkade också väldigt mycket när jag bodde hemma, men på något konstigt sätt så har vi nu nästan helt slutat med det, självklart blir vi sura och irriterade på varandra men vi är ju två olika människor, vi menar olika och vill olika.. det är så det är. Stå på dig Tilda, Jag vet att du kan!! massa kramar till dig <3

2011-07-09 @ 21:00:20
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0