Hemma igen efter en helg hos mamma :)

Hemma efter en lång och rolig helg hos mamma :)
Har inte kunnat blogga där för hennes dator är lite efter,
Jag har inte skrivit att nästan allt har löst sig mellan mig och mamma, känns hur bra som helst !
Men nu är det bara min syster kvar, om hon bara kunde lyssna på mig,
Men Amanda vet att den vackraste stunden i livet var när du pratade med mig,
dom sakerna vi har gjort vill jag göra om, för det bara ekar i huvudet.
Den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat,

Jag hoppas att hon inser en dag att jag faktist älskar henne, bara jag hade modet uppe och säga det till henne kanske hon lyssnat ?
Varje gång jag åker för att hälsa på familjen åker hon bort ?!
Det är ett ganska stort tecken på att hon inte vill ha något med mig och göra ?!
Menmen vi får väl se,

Idag åkte Morfar och Morbror hem till Danmark :(
Jag kommer sakna dom enormt mycket....
Men dom kommer tbx till jul båda två hoppas jag då...
Jag hade en skit rolig helg tsm med er alla :)

Jag har lite bilder som vill komma ut på bloggen oxå,
Så här kommer det :


Jag och Daniljela, jag älskar dig gumman, vi är starka vi håller ihop vad som än händer. <3
Jag kommer aldrig släppa taget om dig, puss

Jag och min söta lilla syster Elsa :)

Jag och min andra lilla syster Elin :)

Min coola lille bror Sebastian :)

Mickael,Marcus och Elin jag älsakr släkten och familjen ! :)

Min lilla syster Elin när hon nästan var nyfödd :)

Jag för några år sen, fan vad jag  saknar mitt hår :(



Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Härlig läsning! Kram

2011-07-17 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0