Början av sommarlovet :)

Drar igång med bloggen igen,

Har haft för mycket saker att göra det senaste så jag bestämde mig för att börja om helt och hållet.
Detta är ju bara början av sommar lovet och jag har redan hunnit med att :
- Åkt till smögen och va där i 3 dagar.
- Åkt till strömstad och va där 4 dagar.
- Åkt till Norge va där i typ en timme och köpa en glass.
- Sovit,Städat och Festat.

Andra dagen på sommarlovet började jag packa mina väskor, det var dags för den första semestern :)
Jag var i Bohuslän nere i Smögen, där jag träffa mycket nytt och gamalt folk.
Vi badade,åkte båt, fiskade busade och SKRATTADE ! :)

Efter att ha varit i Smögen i 3 dagar så åkte jag i väg med ett par kompisar och två vuxna till Strömsatad, där vi oxå badade,fiskade krabbor,skrattade och dansade.
Vi var där över midsommar, så man kan ju tänka sig själv hur mycket dans deet blev på scenen :)

Dagen innan vi skulle åka hem åkte vi in till strömstad hoppa på färjan till Norge och va i Norge nästan en timme vi köpte en glass och hade det trevligt.
Det är faktist ganska sjukt vi åkte 5 timmar båtresa bara för att köpa en glass, men vad gör man inte om man vill fördröja tiden ? :)
Det var iallafall kul :)

Sen nu tar jag det bara lungt eftersom jag börjar jobba om en vecka, så det är mycket sovning som står på spel just nu :)
Bilder på dagen kommer senare nu ska jag ut på äventyr :)



Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0